در طی چندین سال فعالیت در شرکتهای معتبر متوجه شدیم، اگر ارایه دهنده توانمندی در زمینه مشاوره منابع انسانی، خدمات منابع انسانی، خدمات استخدام، ارزیابی و مدیریت عملکرد، آموزش کارکنان، گردیگ شغل و شاغل، برون سپاری امور بیمه تامین اجتماعی و اداره کار ، برون سپاری اخذ و تمدید مجوزها، برون سپاری انعقاد و تمدید قراردادها و امور کار کارکنان، وجود داشت که میتوانستیم با خیال راحت برخی امور را به آن واگذار کنیم، به رشد و توسعه سریعتر کسب و کارمان، کمک شایانی مینمود.
مزیت ما جهت ارایه خدمات منابع انسانی چیست؟
- ما با داشتن دانش و علم روز و پشتوانه بیش از 7 سال تجربه عملیاتی و اجرایی و مدیریتی در حوزه منابع انسانی شایستگی لازم را در ارایه خدمات حرفهای منابع انسانی به سایر کسب و کارها داریم .
- در حال حاضر اکثر خدمات مورد نیاز کسب وکارها در زمینه منابع انسانی و بیمه و برگزاری رویداد و اخذ و تمدید مجوزها، قابل برونسپاری به ما است و تلاش کردیم شرایطی را فراهم کنیم تا صاحبان کسب و کار با تمرکز بیشتر روی سایر فرآیندهای کسب و کارشان راحتتر و کم هزینهتر، مسیر رشد را طی نمایند.
- اطلاعات شما در آکادمی منابع انسانی جواد آدینه محرمانه تلقی میشود.
- همواره تلاش می کنیم تا کیفیت خدمات مناسبی ارایه نماییم.
انواع خدماتی که “آکادمی منابع انسانی جواد آدینه” میتواند ارایه دهد، به شرح زیر میباشد.
خدمات ما
1-برون سپاری و مشاوره منابع انسانی
2- -برونسپاری و مشاوره امور دعاوی کار و بیمه تامیناجتماعی
3- برونسپاری و مشاوره اخذ و تمدید مجوزها
4- برگزاری مراسم جشن و همایشهای شرکتها
خدمات برونسپاری و مشاوره در جواد آدینه، شامل امور منابعانسانی، امور بیمههای تامین اجتماعی و مفاصاحسابهای پیمانکاری، امور دعاوی کار، برگزاری رویدادها، اخذ و تمدید مجوزها و… میباشد.
“برونسپاری” چیست؟
برونسپاری راه حلی آسان است، که بر اساس توافق، قسمتی از وظایفکاری یا فرآیندی، که میبایست توسط پرسنل شما انجام شود، توسط خدمات دهنده دیگر با کیفیت بهتر و با هزینه کمتر، انجام گردد.
نحوه استفاده از خدمات آکادمی منابع انسانی جواد آدینه بسیار آسان و به شرح زیر است:
الف –صرفا مشاوره : بدین منظور با شما قرارداد منعقد نموده و بر اساس توافق جهت بررسی امور قابل برونسپاری، بصورت حضوری به شما مشاوره میدهیم .بر اساس شرایط شما بایستی یکنفر نیروی کارشناس را برای پیگیری امور مذکور به ما معرفی کنید و ما در انجام کلیه مراحل قدم به قدم، وی را راهنمایی مینماییم. با این روش فرد مذکور در طی مراحل کار به طور موثری آموزش دیده و دانش لازم را بدست میآورد. این خدمات می تواند موردی یا بصورت مراجعه روتین مثلا قرارداد شش ماهه و یک روز مراجعه حضوری در هفته باشد.
ب- مشاوره و برونسپاری: با شما قرارداد منعقد نموده و به نمایندگی از شما امور قابل برونسپاری را پیگیری و انجام داده و شما را در جریان پیشرفت امور مربوطه قرار میدهیم. این خدمات هم میتواند موردی یا بصورت مراجعه روتین مثلا قرارداد ششماهه و یکروز در هفته انجام شود.
استخدام یکنفر کارشناس متخصص ماهیانه 20 میلیون تومان هزینه دارد = حدود 15 میلیون تومان حقوق + 5 میلیون تومان هزینههای جانبی
استخدام یکنفر کارمند فاقد تجربه ماهیانه 12 میلیون تومان هزینه دارد = حدود 8 میلیون تومان حقوق + 4 میلیون تومان هزینههای جانبی
به عبارت دیگر، برای انجام فعالیتهای معمولی کسب و کار، از طریق استخدام نیروهای کارمند و کارشناس کم تجربه، بایستی بین 12 تا 20 میلیون تومان در هر ماه هزینه کنید. این درحالیاست که، معلوم نیست فرد استخدام شده در شغل مورد نیاز، مهارت و تجربه کافی داشته باشد و بتواند مشکل سازمان را به خوبی حل کند.
بنابراین راهکار برونسپاری ، میتواند باعث افزایش کیفیت و کاهش هزینهی شرکتها و کسب و کارها شود.
***************************************************
ما بر اساس نیاز کسب و کارها و دغدغههای واقعی مشتریان، خدمات جامع و کاملی را به عنوان “مرکز برونسپاری و توسعه کسب و کارها” تعریف کردیم و در 4 حوزه اصلی زیر میتوانیم دغدغه شما را کاهش داده و به توسعه سریعتر کسب و کارتان کمک کنیم.
1- برونسپاری و مشاوره منابعانسانی
اصلیترین فعالیت ما در آکادمی منابع انسانی جواد آدینه، ارایه خدمات مشاوره و برونسپاری در حوزه منابع انسانی است. ما متخصص منابع انسانی و به خصوص جذب نیروهای کلیدی هستیم و با تجربه بیش از 7 سال فعالیت در سازمانها، کسب و کارها و پروژهها به خوبی می توانیم راهکارهای مناسب را به شما ارایه بدهیم.
کسب و کارهای پیچیده امروز با چالش جدی در امور منابعانسانی مواجه بوده و مدیران باید برای رسیدن به موفقیت، درباورها و نگرش خود در امور منابع انسانی تغییر ایجاد کنند .ما در دوران سنت گریزی زندگی میکنیم. امروز دوران خطرهای بزرگ، فرصتهای بزرگتر، زمان تخیلات جسورانه و به گونهای دیگر اندیشیدن است. امور منابعانسانی در کسب و کارهای امروزی به نحوی است که بایستی یک دوچرخه در حال حرکت را، تعمیر کنیم. از طریق برونسپاری و با استفاده از تخصص و تجارب ما در بسیاری از شرکتها، موسسات و پروژهها، امور منابع انسانی با هزینه و کیفیت مناسبتری انجام خواهد شد. ما در ابتدا سازمان شما را “ارزیابی” کرده و پس از آسیبشناسی و تشخیص سطح بلوغ و فرهنگ سازمان، پیشنهاد بهبود ارایه خواهیم داد.
انواع امور منابع انسانی قابل برونسپاری به بیزیار
- خدمات استحدام و جذب کارکنان
- جذب و استخدام نیروهای کلیدی بر اساس روشهای نوین استخدام
- برنامهریزی منابع انسانی
- تجزیه و تحلیل و ایجاد شناسنامه مشاغل
- آموزش و توسعه کارکنان
- طراحی و استقرار نظام مدیریت عملکرد، ارزیابی و تدوین نظام پاداش عملکرد
- امور رفاهی و انگیزشی
- امور قراردادها و دعاوی کار
- ایجاد نظام حقوق و دستمزد (گردینگ شغل و شاغل)
- ایمنی و بهداشت حرفهای
- ایجاد و بروزرسانی روشها و دستورالعملها
برای مشاوره منابع انسانی با ما تماس بگیرید. 09157424243
************************************************************************
2- برونسپاری و مشاوره، بیمههای بازرگانی، بیمه قرارداها، دعاوی کار و بیمه تامین اجتماعی
آشنایی با قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی نیاز اصلی برای حفظ منافع و منابع شرکتها بوده و عدم آشنایی با این قوانین میتواند منجر به ضایع شدن حقوق کارفرما و کارکنان و پرداخت جرایم سنگین گردد. کارفرمایان، استارتاپها و مدیران کسب و کارها گاها به دلیل عدم آشنایی با وظایف خود در قبال بیمه پرسنل و کارکنان خود و همچنین در نظر نگرفتن شرایط بیمه در قراردادهای پیمانکاری و سایر مواردی که با سازمان تامین اجتماعی مرتبط است، با جرایم سنگینی مواجه میشوند. آشنایی با این موارد از طریق مشاورههای تامین اجتماعی بخشی از خدمات مشاورهای بیزیار بوده که توسط مشاوران خبره در این زمینه به شرکتهای متقاضی ارایه میگردد.
کسب و کارها و شرکتها می توانند انعقاد قرارداد کارکنان و امور کار و دعاوی کار را به بیزیار برون سپاری کنند.
انواع امور کار و بیمه تامین اجتماعی قابل برون سپاری به اکادمی جواد آدینه به شرح زیر است:
- کسب و کارها و شرکتها میتوانند انعقاد قرارداد کارکنان خود را به بیزیار برون سپاری کنند.
- پیگیری اخذ کد کارگاه وردیف پیمان، ازشعبه تامیناجتماعی مربوطه
- پیگیری حل مشکلات و اعلام بدهیهای تامین اجتماعی
- پیگیری دعاوی کارگر و کارفرمایی
- محاسبه و ارسال لیست کارکنان در ردیف پیمان ها بصورت ماهیانه
- پیگیری اعلام کارکرد به شعبه تامین اجتماعی مربوطه
- تهیه لوایح و دفاع درهیاتهای سازمان تامین اجتماعی
- تهیه لوایح و دفاع درهیاتهای اداره کار
- امور مرتبط با اخذ مفاصاحساب تامین اجتماعی قراردادهای پیمانکاری
- آزادسازی سپرده بیمه تامیناجتماعی نزد کارفرما
برای مشاوره بیمه تامین اجتماعی ، امور کار و رفع مشکلات کارگر و کارفرمایی با آکادمی جواد آدینه 09157424243 تماس بگیرید.
*************************************************************************
3- برونسپاری و مشاوره اخذ و تمدید مجوزها
با توجه به زمانبر بودن و پیچیدگی پروسههای مربوط به امور عضویت، اخذ و تمدید مجوزها و امور ثبت و تغییرات شرکتها و بوروکراسی اداری دشوار ارگانهای ذیربط و عنایت به اینکه مجوزهای مذکور در بسیاری موارد از الزامات قانونی ادامه فعالیت کسب و کارها میباشد، اخذ و تمدید این گونه مجوزها از دغدغه های اصلی مدیران شرکت ها شده است.با برونسپاری امور مذکور به بیزیار صرفه جویی قابل توجهی در وقت و هزینه شما خواهد شد.
مراحل اخذ و تمدید مجوز ها در بیزیار
- ما بر اساس شرایط مرتبط با مجوز مورد نیاز شما اطلاعات لازم را جمعآوری می کنیم.
- اطلاعات را بر اساس شرایط و ضوابط سامانه مربوطه بارگذاری مینماییم.
- نقایص را پیگیری مینماییم.
- در صورت نیاز به ارگان مربوطه مراجعه مینماییم.
- در صورت تایید صلاحیت مجوز را اخذ و به شما ارایه مینماییم.
انواع مجوز های قابل برونسپاری:
- مشاوره و پیگیری اخذ و تمدید مجوز انجمنها و سازمانها (نظام صنفی رایانه ای، شورای عالی انفورماتیک، تایید صلاحیت از اداره کار و تایید صلاحیت پیمانکاران و …)
- اخذ و تمدید مجوزهای کیفیت و ایزو
برای مشاوره اخذ و تمدید مجوزها با ما تماس بگیرید.
4- برگزاری رویدادها، مراسم جشن و همایشهای شرکتها
شرکت ها و سازمان ها به دلایل مختلف به شرح ذیل رویداد سازمانی برگزار میکنند و بر اساس هدف از برگزاری رویداد شرایط مربوطه پیشبینی و برنامهریزی میگردد.
- برگزاری رویداد با هدف افزایش انگیزه و حال خوب بین کارکنان
- برگزاری رویداد با هدف معرفی محصول جدید
- برگزاری رویداد با هدف برندینگ
- برگزاری رویداد با هدف تبیین اهداف و استراتژی های سازمان
- برگزاری رویداد با هدف امور خیریه
- برگزاری رویداد با هدف سالگردهای تاسیس
- برگزاری رویداد با هدف آموزش کارکنان
به طور مثال یکی از راههای افزایش انگیزه وایجاد حال خوب بین کارکنان برگزاری مراسم جشن به مناسبتهای مختلف بوده و در صورت تمایل پذیرایی از خانوادههای کارکنان در فضایی شاد و غیر رسمی باعث گره زدن کارکنان به سازمان خواهد شد. امروزه سازمانهای بزرگ بخشی از بودجههای امور رفاهی و انگیزشی کارکنان را در برگزاری اینگونه مراسم تعریف میکنند و نتایج و بازخورد مناسبی هم از این افزایش و بهبود روحیه کارکنان نصیبشان میگردد.
بر اساس هدف مراسم، تعداد میهمانان شما، بودجه رفاهی و انگیزشی سازمان شما برنامههای محتلفی، میتوانید انتخاب کنید.
1- انتخاب محل مناسب متناسب با تعداد همکاران و شرایط شما
2- طراحی و اجرای دکوراسیون و زیباسازی محل برگزاری
3-برنامهریزی و اجرای مراسم توسط تیم حرفهای و با تجربه
4- اجرای برنامههای موسیقی زنده توسط هنرمندان خوب کشور
7- اجرای برنامههای شاد و کمدی
8- اجرای مراسم قرعهکشی
9- تهیه و اهدای هدایا، جوایز و لوح تقدیر
10- برنامهریزی جهت پذیرایی

